уторак, 13. октобар 2009.

Strategija online

Jedan od najpopularnih vidova zabave jesu strateske igrice one su jako raspostranjene tako da ih mozete igrati I u nasim online igricama potpuno besplatno, kao sto sam vec ranije pominjao ova ktegorija ima velik broj igrica ali one nemaju nesto visoke ocene tako dam se sam se ja odlucio da probam jednu od igrica koja ima vecu ocenu rec je o igrici pod imenom Warfare 1944 sto znaci da je rec o ratnoj igrici u doba drugog svetskog rata ova igrica se ucitava duze od drugih ali je njen prikaz ucitavanja lepo uradjen kada se igrica ucita mozete kliknuti na Play da bi vam se pojavio glavni meni kada se pojavi glavni meni onda mozete nastaviti vasu kampanju ako ste sacuvali neki ili zapoceti novu, odigrati bitku po vasim uslovima.Takodje postoji link I ka staroj igrici koja je vezana za prvi svetski rat, pregledavanje instrukcija I opcije.

Нема коментара:

Постави коментар