недеља, 22. новембар 2009.

koliko ste brzi ? da izgradite kulu


Ako ste voljni koliko ste vesti onda to mozete isprobatu u nasim igricama koje za cilj imaju bas to da isprobate vasu vestinu u necemu ja sam danas odlucio da vam predstavim jednu igricu koja za cilj ima da isprobate vestinu balansiranja ova igrica dolazi iz kategorije balansiranje koja je pod kategorija igrica za koje je potrebno umece.U ovoj kategoriji mozete pronaci veliki broj igrica ima par stranica tako da sam siguran da ce te pronaci nesto, ja sam se odlucio da probam igricu pod imenom Impulse J3 ova igrica ima visoku ocenu kada je rec o vremnu koje je potrebno da se igrica ucita ono nije nesto posebno dugacko nakon toga se pojavljuje glavni meni koji ne donosi mnogo opcija sa sobom ono sto se da primetiti jeste da ova igrica ima jako jednostavan interface i nema nikakve muzike i efekata.Igricu mozete zapoceti likom na Start New Game nakon toga odmah ce vam se ukljuciti igrica cilj vam je da zidjete toranj od loptica koje padaju.Sa leve strane mozete videti vas trenuntni rezultat,brzinu vetra, vreme, koliko je visoka vasa kula.

Нема коментара:

Постави коментар