среда, 4. новембар 2009.

Opsedanje gradova


Dobro jutro ovaj dan zapocinjemo jednom igricom koja dolazi iz kategorije topovsko zrno ova kategorija poseduje veliki broj malih online igrica sve ove igrice mozete igrati potpuno besplatno, u ovoj kategoriji nalaze se igrice u kojima uglavnom mozete da koristite top, u ovoj kategoriji mozete pronaci veliki broj igrica koje imaju visoku ocenu ja sam se odlucio da isprobam igricu koja je nova u ovoj kategoriji i da dam moju ocenu njoj.Igrica nosi ime Sige Master ova igrica se ucitava malo duze neko ostalo male online igrice, nakon ucitavanja pojavice se Play kliknite na play da bi vam se pojavio glavni meni. Glavni meni je jako lepo uradjen graficki i muzika koja ga prati je jako lepa, u glavnom meniju mozete pronaci vise opcija jedna od njih je i kreiranje spostvenog grada kojeg mozete opsedati.Da bi ste poceli sa igranjem kliknete New game nakon toga odaberite koji grad zelite da opsedate.


Нема коментара:

Постави коментар