понедељак, 16. новембар 2009.

Vockice


hej devojcice evo jedne divne igrice za vas danas sam opet odlucio da opisujem igrice za decu ovaj put zapocinjemo jednom igricom koja dolazi iz kategorije holly hobbie ijako to sve spada u igrice za devojcice siguran sam da u ovoj kategoriji mozete pronaci jos igrica koje ce vam se svideti. Ja sam se odlucio da opisem igricu u kojoj za cilj imate da sakupljate voce rec je o igrici koja nosi ime Holly Hobbie Lemonade rec je o igrici koja ce se malko duze ucitavali ali nakon svega par sekundi ona ce vam biti dosputna nakon toga mozete citati pricu klikcuci na next ili kliknuti na dugme skip i stako uraditi par puta dok ne pocnete sa igranjem na ekranu ce vam se pojaviti korpa u koju ce te skupljati voce koja pada i na osonovu toga dobijacete bodove, prvi nivo se zavrsava kada istekne vreme., deco uzivajte u igrici siguran sam da hocete.

Нема коментара:

Постави коментар