петак, 30. октобар 2009.

Pravljenje kule


Ako zelite da isprobate koliko ste vesti onda to mozete laku uciniti u nasim igricama koje za cilj imaju bas to da isprobate vasu vestinu u necemu ja sam danas odlucio da vam predstavim jednu igricu koja za cilj ima da isprobate vestinu balansiranja ova igrica dolazi iz kategorije balansiranje koja je pod kategorija igrica za koje je potrebno umece.U ovoj kategoriji mozete pronaci veliki broj igrica ima par stranica tako da sam siguran da ce te pronaci nesto, ja sam se odlucio da probam igricu pod imenom Impulse J3 mozete primetiti da se ova igrica ucitava malo sporije ali ubrzo nakon toga pojavljuje se glavni meni koji nema puno opcija igricu zapocinjete klikom na Start new game nakon toga brzo pocnite sakupljati bele loptice i stavljati ih na vasu kulu sa leve strane mozete videti preostalo vreme, vas treunutni rezultat,visinu kule koju ste napravili kao i brzinu vetra koja utice na pomeranje kule.


Нема коментара:

Постави коментар