субота, 31. октобар 2009.

Akrobacije sa bicikom


Lud nacin da se zabavite jesu online akrobacije.Akorbacije mozete pronaci u mnogim stvarima a mozte ih igrati potpuno besplatno I u voznju u nasim online igricama akrobacije mozete pronaci u vise vidova ja sam se odlucio da probam akrobacije u okviru trkackih igrica, pa zatim pod kategorija akrobacije koja sadrzi veci broj igrica koje su dobro ocenje, ja sam se oducio da probam igricu koja se zove BMX Master Ova igrica se ucitava jako brzo nakon toga pojavljuje se glavni meni sa pozadinskom muzikom.Igricu mozete prelaziti ako izaberete-Championship mozete igrati na odredjeno vreme-Time attack instrukcije mozete pregledati na-How to play a one se sa stoje od upravljanje na strelice i pritiska eneter dugmeta kada hocete da promenite smer, a na brojevima od 1 do 8 izvodite trikove.

Нема коментара:

Постави коментар