недеља, 1. новембар 2009.

Borba za vise igraca


Dobar dan ovo popodne zapocinjemo jednom zanimljivom igricom iz akcionih igrica rec je o jednoj maloj igrici koju mozete igrati potpuno besplatno.Igricu koju cu opisati mozete pronaci u kategoriji bitka, ova kategorija poseduje veliki broj igrica ali ja sam odlucio da izaberem igricu koja nosi naziv ova igrica se ucitava poprilicno brzo nakon toga pojavice se upozorenje koje vas obavestava da probna verzija donosi samo dva junaka kliknite na to da bi vam se prikazao glavni meni koji nema mnogo opcija.Glavni meni poseduje pozadinsku muziku za koju ja nisam mogao pronaci nacin da se iskljuci.Da bi ste poceli sa igranjem kliknite na Click here nakon toga izaberite sa koliko njih se borite.Tu se jos nalze opcije za menjanje kontrola i zvuka, nadam se da ce te uzivati u ovoj igrici.


Нема коментара:

Постави коментар